Als onderdeel van een branding activatie campagne voor Tia Maria’s nieuwe drankje “Tia Maria – Ready to drink – Coffee Frappé” heeft Karski een boek samengesteld met zijn beste werk. Dit boek is onderdeel van een promotie pakket dat naar diverse influencers en persbureau’s is verzonden. Karski heeft ook meegewerkt aan het design van de can.
Karski and friends. 10 kunstenaars die Karski door de jaren heen hebben geïnspireerd en bevriend zijn geraakt. 10 internationale top artiesten die allemaal een link hebben met Karski. Een limited uitgave. Een absolute must have voor de echte street art liefhebber.
Kijk vooral ook even het filmpje dat Fama Volat maakte naar aanleiding van de resultaten die de campagne hebben opgeleverd. Mooie inkijk in wat een activatie stunt precies kan betekenen voor jouw merk.
Ook geïnteresseerd in een activatie campagne voor jouw merk? Product design, activatie stunt, reclame graffiti etc. Neem een kijkje op onze pagina voor marketing tools of neem vrijblijvend direct contact met ons op om alle mogelijkheden door te nemen.